יסמין מועלם הופעות / זאפה I הופעות וכרטיסים להופעות בארץ ובחו"ל - FEEL ALIVE : אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה “אריה”, מגיעה סוף סוף יסמין מועלם אל הבמות, עם ההופעה שרבים כל כך חיכו לה.

הכניסה להופעה בהצגת תו ירוק. הייתה כיפית בשילוב של דוכני אוכל ומוזיקת רקע קלילה • ביקורת הופעה. אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה "אריה", מגיעה סוף סוף יסמין מועלם אל הבמות, עם ההופעה שרבים כל כך חיכו לה. סדורי1 תאריך27/07/21 יום שלישי בשעה20:00 מיקוםבית הלוי. מדשאת בית העם כרטיס במחיר ₪.00 כמות כרטיסים שנותרה 0 מידע כללי .

הייתה כיפית בשילוב של דוכני אוכל ומוזיקת רקע קלילה • ביקורת הופעה. זאפ×
זאפ×" I ×"ופעות וכרטיסים ל×"ופעות ×'ארץ ו×'חו"ל - FEEL ALIVE from www.zappa-club.co.il
טונה מארח את יסמין מועלם. תענוג לראות את הקהל של מועלם מרעיף עליה אהבה לגמרי ראויה, וגם פורק מעצמו את תסכולי ההסתגרות הממושכת. מדשאת בית העם כרטיס במחיר ₪.00 כמות כרטיסים שנותרה 0 מידע כללי . יום א' 7 בנובמבר 21:00. יסמין מועלם & שאנן סטריט: בגני יהושע, תל אביב, הופיעה אמש הזמרת המוכשרת יסמין מועלם בהופעה שכל. הייתה כיפית בשילוב של דוכני אוכל ומוזיקת רקע קלילה • ביקורת הופעה. אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה "אריה", מגיעה סוף סוף יסמין מועלם אל הבמות, עם ההופעה שרבים כל כך חיכו לה.

אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה "אריה", מגיעה סוף סוף יסמין מועלם אל הבמות, עם ההופעה שרבים כל כך חיכו לה.

טונה מארח את יסמין מועלם. יום רביעי, 22/09/2021טז תשרי התשפב. יום א' 7 בנובמבר 21:00. יסמין מועלם & שאנן סטריט: עד 2 כרטיסים למחזיק דיגיתל. סדורי1 תאריך27/07/21 יום שלישי בשעה20:00 מיקוםבית הלוי. אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה "אריה", מגיעה סוף סוף יסמין מועלם אל הבמות, עם ההופעה שרבים כל כך חיכו לה. טונה מארח את יסמין מועלם. מדשאת בית העם כרטיס במחיר ₪.00 כמות כרטיסים שנותרה 0 מידע כללי . בגני יהושע, תל אביב, הופיעה אמש הזמרת המוכשרת יסמין מועלם בהופעה שכל. אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה אריה, מגיעה סוף סוף יסמין מועלם אל הבמות, עם ההופעה שרבים ככ חיכו לה. הייתה כיפית בשילוב של דוכני אוכל ומוזיקת רקע קלילה • ביקורת הופעה. תענוג לראות את הקהל של מועלם מרעיף עליה אהבה לגמרי ראויה, וגם פורק מעצמו את תסכולי ההסתגרות הממושכת.

בגני יהושע, תל אביב, הופיעה אמש הזמרת המוכשרת יסמין מועלם בהופעה שכל. עד 2 כרטיסים למחזיק דיגיתל. אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה "אריה", מגיעה סוף סוף יסמין מועלם אל הבמות, עם ההופעה שרבים כל כך חיכו לה. יום א' 7 בנובמבר 21:00. הזדמנות לשמוע הופעה מיוחדת ושונה מאוד, יש מצב שאני אתיישב בטעות ליד הפסנתר, ואמא שלי אומרת שזה הכי מרגש שאני שרה ומנגנת ביחד רק אומרת!!

הייתה כיפית בשילוב של דוכני אוכל ומוזיקת רקע קלילה • ביקורת הופעה. מוזיק×
מוזיק×" ישראלית, ×'יר×" ו×"מ×"×'ר: כמ×" ×"ת×'×¢×'ענו לפסטי×'ל ×"תמר | מערי×' from images.maariv.co.il
סדורי1 תאריך27/07/21 יום שלישי בשעה20:00 מיקוםבית הלוי. טונה מארח את יסמין מועלם. יום רביעי, 22/09/2021טז תשרי התשפב. יום א' 7 בנובמבר 21:00. אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה אריה, מגיעה סוף סוף יסמין מועלם אל הבמות, עם ההופעה שרבים ככ חיכו לה. תענוג לראות את הקהל של מועלם מרעיף עליה אהבה לגמרי ראויה, וגם פורק מעצמו את תסכולי ההסתגרות הממושכת. עד 2 כרטיסים למחזיק דיגיתל. מדשאת בית העם כרטיס במחיר ₪.00 כמות כרטיסים שנותרה 0 מידע כללי .

הייתה כיפית בשילוב של דוכני אוכל ומוזיקת רקע קלילה • ביקורת הופעה.

סדורי1 תאריך27/07/21 יום שלישי בשעה20:00 מיקוםבית הלוי. תענוג לראות את הקהל של מועלם מרעיף עליה אהבה לגמרי ראויה, וגם פורק מעצמו את תסכולי ההסתגרות הממושכת. בגני יהושע, תל אביב, הופיעה אמש הזמרת המוכשרת יסמין מועלם בהופעה שכל. אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה "אריה", מגיעה סוף סוף יסמין מועלם אל הבמות, עם ההופעה שרבים כל כך חיכו לה. אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה אריה, מגיעה סוף סוף יסמין מועלם אל הבמות, עם ההופעה שרבים ככ חיכו לה. אמש בבארבי, תחת סאונד בעייתי ולמרות כמה . הזדמנות לשמוע הופעה מיוחדת ושונה מאוד, יש מצב שאני אתיישב בטעות ליד הפסנתר, ואמא שלי אומרת שזה הכי מרגש שאני שרה ומנגנת ביחד רק אומרת!! יום רביעי, 22/09/2021טז תשרי התשפב. יסמין מועלם & שאנן סטריט: עד 2 כרטיסים למחזיק דיגיתל. טונה מארח את יסמין מועלם. מדשאת בית העם כרטיס במחיר ₪.00 כמות כרטיסים שנותרה 0 מידע כללי . יום א' 7 בנובמבר 21:00.

הייתה כיפית בשילוב של דוכני אוכל ומוזיקת רקע קלילה • ביקורת הופעה. אמש בבארבי, תחת סאונד בעייתי ולמרות כמה . טונה מארח את יסמין מועלם. אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה אריה, מגיעה סוף סוף יסמין מועלם אל הבמות, עם ההופעה שרבים ככ חיכו לה. תענוג לראות את הקהל של מועלם מרעיף עליה אהבה לגמרי ראויה, וגם פורק מעצמו את תסכולי ההסתגרות הממושכת.

אמש בבארבי, תחת סאונד בעייתי ולמרות כמה . זאפ×
זאפ×" I ×"ופעות וכרטיסים ל×"ופעות ×'ארץ ו×'חו"ל - FEEL ALIVE from www.zappa-club.co.il
אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה "אריה", מגיעה סוף סוף יסמין מועלם אל הבמות, עם ההופעה שרבים כל כך חיכו לה. הייתה כיפית בשילוב של דוכני אוכל ומוזיקת רקע קלילה • ביקורת הופעה. יום רביעי, 22/09/2021טז תשרי התשפב. יסמין מועלם & שאנן סטריט: עד 2 כרטיסים למחזיק דיגיתל. הזדמנות לשמוע הופעה מיוחדת ושונה מאוד, יש מצב שאני אתיישב בטעות ליד הפסנתר, ואמא שלי אומרת שזה הכי מרגש שאני שרה ומנגנת ביחד רק אומרת!! טונה מארח את יסמין מועלם. אמש בבארבי, תחת סאונד בעייתי ולמרות כמה .

הייתה כיפית בשילוב של דוכני אוכל ומוזיקת רקע קלילה • ביקורת הופעה.

יום א' 7 בנובמבר 21:00. יום רביעי, 22/09/2021טז תשרי התשפב. טונה מארח את יסמין מועלם. סדורי1 תאריך27/07/21 יום שלישי בשעה20:00 מיקוםבית הלוי. מדשאת בית העם כרטיס במחיר ₪.00 כמות כרטיסים שנותרה 0 מידע כללי . הכניסה להופעה בהצגת תו ירוק. עד 2 כרטיסים למחזיק דיגיתל. הייתה כיפית בשילוב של דוכני אוכל ומוזיקת רקע קלילה • ביקורת הופעה. יסמין מועלם & שאנן סטריט: אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה "אריה", מגיעה סוף סוף יסמין מועלם אל הבמות, עם ההופעה שרבים כל כך חיכו לה. תענוג לראות את הקהל של מועלם מרעיף עליה אהבה לגמרי ראויה, וגם פורק מעצמו את תסכולי ההסתגרות הממושכת. בגני יהושע, תל אביב, הופיעה אמש הזמרת המוכשרת יסמין מועלם בהופעה שכל. הזדמנות לשמוע הופעה מיוחדת ושונה מאוד, יש מצב שאני אתיישב בטעות ליד הפסנתר, ואמא שלי אומרת שזה הכי מרגש שאני שרה ומנגנת ביחד רק אומרת!!

יסמין מועלם הופעות / זאפ×" I ×"ופעות וכרטיסים ל×"ופעות ×'ארץ ו×'חו"ל - FEEL ALIVE : אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה "אריה", מגיעה סוף סוף יסמין מועלם אל הבמות, עם ההופעה שרבים כל כך חיכו לה.. יום רביעי, 22/09/2021טז תשרי התשפב. הייתה כיפית בשילוב של דוכני אוכל ומוזיקת רקע קלילה • ביקורת הופעה. טונה מארח את יסמין מועלם. הכניסה להופעה בהצגת תו ירוק. מדשאת בית העם כרטיס במחיר ₪.00 כמות כרטיסים שנותרה 0 מידע כללי .

טונה מארח את יסמין מועלם יסמין מועלם. יום רביעי, 22/09/2021טז תשרי התשפב.